Konyhashow
Regisztráció
Bejelentkezés
Kívánságlista
Nászajándék lista
Tanácsot kérek!

Mit tegyek, ha... 

  • Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni?
  • Keresse meg vevőszolgálatunkat!
  • E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer?
  • Ön már regisztrált felhasználónk, kattintson az "Elfelejtette jelszavát?" gombra, és mi újraküldjük jelszavát. Ha így sem jár sikerrel, keresse meg vevőszolgálatunkat!
  • Elfelejtettem felhasználónevemet, jelszavamat?
  • Kattintson az "Elfelejtette jelszavát?" gombra, és mi újra küldjük jelszavát. Ha így sem jár sikerrel, keresse meg vevőszolgálatunkat!
  • Nem érkezett meg a regisztrációt követően a megerősítéshez szükséges e-mail?
  • Nézze meg a "Levélszemét" mappát elektronikus postafiókjában. Amennyiben így sem találja, keresse meg vevőszolgálatunkat! 
  • Nem tudom a korábban egyeztetett időpontban átvenni a rendelésemet?
  • Szíveskedjen vevőszolgálatos kollégáinkkal mihamarabb egyeztetni telefonon vagy e-mailben az info@konyhashow.hu  címen.  
  • Mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet?
  • Keresse ügyfélszolgálatunkat!
  • Nem kaptam rendelés visszaigazoló e-mailt, érvényes-e a rendelésem?
  • Keresse ügyfélszolgálatunkat!
  • Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható?
  • Szíveskedjen vevőszolgálatos kollégáinkkal mihamarabb egyeztetni telefonon vagy e-mailben az info@konyhashow.hu  címen.  
  • Megváltoztak személyes adataim?
  • A bejelentkezést követően a "Saját adataim" menüpontban módosíthatja adatait vagy hívja ügyfélszolgálatunkat.
  • Nem kaptam meg egy rendelt tételt. Miért? Megkapom később?
  • Szíveskedjen vevőszolgálatos kollégáinkkal mihamarabb egyeztetni telefonon vagy e-mailben az info@konyhashow.hu  címen.  
  • Hogyan tudom visszamondani megrendelésemet?
  • Keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink a rendelés aktuális állapota ismeretében tájékoztatják a további teendőkről. A visszaigazolt megrendelések esetében, amennyiben még nem kapta meg a kiszállítási információkat, úgy rendelése következmények nélkül lemondható. Rendelését írásban tudja lemondani az info@konyhashow.hu e-mail címen. Amennyiben a kiszállítás már folyamatban van (csomagja feladásra került), rendelését a csomag átvételét követően 8 napon belül visszamondhatja, ez esetben az áru visszaszállításáról Önnek kell gondoskodnia. A visszaszállítás bonyolításában segítséget tudunk nyújtani, de a szállítás költsége minden esetben Önt terheli. A csomag átvételének megtagadása esetén a szállítási díjat kiszámlázzuk.
  • Hogyan tudom visszaküldeni a visszamondott árut?
  • Javasoljuk, hogy keresse fel ügyfélszolgálatunkat, kollégáink tájékoztatják a visszaszállítás módjáról és várható költségéről. Az árut bármelyik Konyhashow áruházba visszaviheti, ahol a termék árát visszakapja a megfelelő kritériumok teljesülése esetén (pl. hibátlan áru).
  • Mit tegyek, ha nem a megrendelt terméket szállították ki?
  • A hibát jelezze az áru átvételekor a kiszállítónak, aki erről jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyv birtokában kérjük, hívja fel vevőszolgálatunkat, akik intézkednek a megfelelő áru kiszállíttatásáról és a tévesen kiszállított áru vissza hozataláról.   

 

Konyhashow 2019 © Minden jog fenntartva
© 2019 KonyhaShow.hu